analýza konverzí webu

Analýza konverzních schopností webu (optimalizace konverzního poměru) slouží ke zvýšení konverze daného webu a stránek. Konverzní poměr je podíl mezi tím, kolik přišlo návštěvníků na web a kolik z nich se stalo reálnými zákazníky prostřednictvím vytvoření objednávky služeb či produktů.

Úkolem analýzy je zjistit, jaké jsou současné konverze webu, najít, kde se konverze ztrácejí, a zjistit, proč tomu tak je a jak to napravit.

Analytik by měl nejen zjistit informace, posoudit je, ale také navrhnout řešení.

 

Konverzní poměr webu

Definice: Konverze na internetu označuje situaci, kdy návštěvník webových stránek vykoná provozovatelem žádanou akci, jenž má pro něj zejména obchodní užitek. Konverze je tak jedním z nástrojů internetového marketingu. Statistická pravděpodobnost, že se z návštěvníka stránky stane zákazník, se označuje jako konverzní poměr (angl.conversion rate), příp. míra konverze.“ Zdroj Wikipedie.

 

Optimalizace konverzního poměru webu

Samotné optimalizaci nejprve předchází analýza, poté jsou realizovány jednotlivé kroky. Více o analýze použitelnosti webu.

Co obsahuje optimalizace konverzí webu:

  • Umístění košíku a jeho jednotlivé kroky
  • Kontaktní údaje
  • Osobní údaje a profily lidí z firmy
  • Přehledná navigace webu
  • Velikost obrázků a videí
  • Skladová dostupnost
  • Nedostupné produkty
  • Výzvy k akci (call to action)
  • Popisy kategorií a produktů
  • Cesta k objednávce

 

Testování konverzních schopností webu

  • Analýza pomocí nástrojů GA, Search Console a další
  • Uživatelské testování
  • Dotazníkové šetření
  • Heat mapy
  • AB testování

 

Co vám analýza přinese:

  1. Zlepšení konverzního poměru webu
  2. Jednodušší použitelnost webu
  3. Více zákazníků a objednávek

 

Kolik analýza stojí:

Základní hodinová sazba je 700 Kč.

Celková cena se liší dle rozsahu a náročnosti daného webu.

Nabízím dobrý poměr cena : výkon.

 

Jaké další analýzy nabízím:

 

Proč si objednat mé služby:

  • Nabízím otevřenost a individuální přístup
  • Zaměřuji se méně na teorii a více na praktické rady a tipy
  • Mám vybudované unikátní know how, které přináší výsledky
  • Používám profesionální nástroje a metody pro analýzu
  • Mám praxi, výborné reference a vlastní fungující projekty

 

Kontaktujte mě: