Analýza sociálních sítí

Díky analýze sociálních sítí (médií) zjistíte, jací jsou vaši nejčastější fanoušci (followers) a jak s nimi lépe komunikovat. Nezbytnou součástí analýzy je zjištění, jak cílit reklamu, aby se rozšířilo publikum vašich fanoušků, a kde (jakým způsobem) cílit reklamu, aby vaše příspěvky zasáhly právě vaši cílovou skupinu a rozšířil se tak okruh vašich nových zákazníků.

 

Co vám analýza sociálních sítí přinese:

  • Zjistíte, kdo jsou vaši fanoušci a následovníci na vaší firemní stránce
  • Přesná segmentace (věk, pohlaví, zájmy a další veřejné informace)
  • Díky přesnějšímu zacílení můžete oslovit levněji vaši cílovou skupinu
  • Co publikujete, jak často a jaký to má efekt
  • Porovnání s nejbližší konkurencí a doporučení
  • Nalezení opinion leaders ve vašem segmentu
  • Návrh strategie, jak zasáhnout širší skupinu
  • Konkrétní rady, jak upravit a lépe cílit reklamu

 

Co čekat od analýzy sociálních médií:

  • Lepší poznání vašich současných fanoušků
  • Porovnání konkurence (co dělá lépe a kde ji můžete předběhnout)
  • Strategie, díky které budete tvořit lepší a účinnější kampaně
  • Zvýšený zájem o vaši stránku, službu, produkt
  • Posílení vašeho brandu na sociálních sítích

 

Proč si objednat mojí analýzu:

  • Nabízím otevřenost a individuální přístup
  • Zaměřuji se méně na teorii a více na praktické rady a tipy
  • Mám vybudované unikátní know how, které přináší výsledky
  • Používám profesionální nástroje a metody pro analýzu
  • Mám praxi, výborné reference a vlastní fungující projekty

 

Kolik analýza stojí:

Základní hodinová sazba je 700 kč.

Celková cena vychází z počtu hodin a náročnosti daného projektu.

Nabízím dobrý poměr cena : výkon.

 

Kontaktujte mě: