Mediální analýza

Zjistím, jak si vede vaše značka v médiích, jaký má mediální obraz.

 

Co je mediální analýza a k čemu slouží:

Mediální analýza  je dokument, kde jsou zpracována data a informace o tom, jak vypadá vaše firma, značka, subjekt či osoba v médiích. Je to celkový mediální obraz, který může i nemusí odrážet stav reálného světa. Pokud vám jde o reputaci a prestiž vašeho brandu či značky a váš byznys je přímo závislý na tom, jak vás vnímají lidé skrze média, pak je určitě důležité vědět, jak tento mediální obraz vypadá.

Navíc mediální obraz vůbec nemusí odpovídat vaší představě a pokud se pohybujete pouze v úzké skupině lidí, kteří vám dávají zpětnou vazbu, pak váš může překvapit, že média vás vykreslují úplně jinak.

 

Pro koho je mediální audit vhodný:

Nejčastěji se hodí pro následující případy:

  • Expandujete do dalších zemí či odvětví a potřebujete vědět, jak si vaše značka vede a kde máte ještě mezery
  • Uvedli jste nový produkt/službu a potřebujete vědět, jaký to mělo mediální dopad
  • Řešíte nějakou kauzu a chcete vědět, jak vás vnímají ostatní v mediálním prostoru a jaké jsou reálné škody
  • Jste politik (strana) a potřebujete vědět, jak vás vnímají vaši voliči, potřebujete připravit kampaň
  • Budujte celkový brand a chcete nastínit strategii, kde máte ještě mezery a jak se dostat více do povědomí cílové skupiny

 

Pro koho mediální analýza vhodná není:

  • Pro malé firmy či živnostníky, kteří nejsou aktivní v mediálním prostoru
  • Firmy, které neprovozují žádný online marketing, či PR strategii
  • Pro „no name“ firmy a jednotlivce, kteří nepracují na svém brandu

 

Co vám mediální analýza přinese:

  • Informace, jak vás vnímají média (hlavně online)
  • Jaká média o vás mluví, jak často a v jakém duchu (pozitivně/neutrálně/negativně)
  • Nejčastější výrazy spojené s vaším jménem či značkou
  • Zjistíte, kde máte mezery a co s tím můžete dělat
  • Strategie, jak zlepšit nedostatky a posílit váš mediální obraz
  • V konečném důsledku vám mediální a PR strategie přivede více nových zákazníků, fanoušků, voličů a příznivců

 

Obsah mediálního auditu:

  1. Celkový mediální obraz vaší firmy/značky/osoby
  2. Nejčastější zdroje zmínek o vás
  3. Jak se vyvíjel váš mediální obraz v čase
  4. Kdo se o vás zmiňuje nejčastěji a v jakém kontextu
  5. Klíčová témata související s vaším jménem a oborem
  6. Online a offline, jaký je poměr, kde je potřeba zlepšení
  7. Komunikace s vaší cílovou skupinou
  8. Výběr opinion leaderů, kteří vás zmiňují/nebo je zde naopak příležitost
  9. Porovnání vaší společnosti a konkurence
  10. Jakou máte v médiích reputaci a co děláte správně/špatně
  11. Výběr konkrétních témat a zpráv souvisejících s vaší firmou
  12. Návrh strategie a konkrétní doporučení pro zlepšení

 

Kolik analýza stojí:

Základní analýza 15 000 Kč a odpovídá zhruba 21 h práce.

Hodinová sazba je 700 Kč.

 

Proč si objednat analýzu u mě:

  • Jako freelancer nabízím otevřený a individuální přístup
  • Nepracuji pro žádnou firmu, instituci ani korporaci
  • Jsem spolehlivý, důkladný a práci se věnuji na 100 %.
  • Zaručím vám absolutní diskrétnost výsledných informací
  • Cena analýzy odpovídá mému freelance podnikání

 

 

Máte zájem o analýzu? Kontaktujte mě: